środa, 14 marca 2012

Rozdział 4 ♥

Rozdział 4  ♥
Obudziły mnie promienie słońca  zaglądające przez okno , próbowałam się rozciągnąć ale poczułam że ktoś mnie obejmuje , wystraszyłam się , otworzyłam oczy i zobaczyłam że to był na szczęście Louis .  Co do cholery , dlaczego śpie na kanapie , razem z Louisem  Tomlinsonem , który w dodatku mnie przytula przez sen , a  na końcu sofy na siedząco śpi Nialler i  trzyma moją nogę . CO DO CHOLERY . i wtedy właśnie przypomniał mi się wczorajszy wieczór .  Teraz tylko musiałam obmyślić plan , żeby wydostać się  stąd i ich nie obudzić .  Siłowałam się z nim z 15 minut , ale ten jeszcze bardziej się do mnie przykleił  . Teraz nie dość że mnie obejmuje ramieniem , to jeszcze nogą , jestem zgnieciona .  Boże uratuj mnie . Usłyszałam głosy pozostałych domowników .  Był to Harry i Zayn  . Gdy weszli do salonu , zaczeli się śmiać jak opentani .
- A może by tak ktoś mi pomógł - mówiłam wściekła - Tomlinsonowi przyda się dieta
- Już , pomagamy - opanował się Zayn . Niall z łatwością sie obudził i poszedł przyżądzić nam śniadanie. Z Louisem nie było tak łatwo.  Próbowali go obudzić , szturchali go ,a on nic .
- Wiem , oblejemy go wodą - powiedział zadowolony ze swojego pomysłu  Harry
- o nie , nie , nie kochany , nie chce być cała mokra  - powiedziałam
- Mam pomysł - powiedział Zayn , podszedł do Louisa  i podziewał mu ledwo opanowując  śmiech  : "Ola  właśnie  łazi w bieliźnie po domu ,  stawaj jak chcesz ją zobaczyć "    To było dziwne , ale na te słowa  marchewa   od razu  wstał ze mnie . Wszyscy wybuchli śmiechem .
- no nareszcie ,  boże człowieku , przejdź na diete - powiedziałam
- co ja ?   To moje mięśnie tyle ważą - powiedział  wypinając klatę
- ok , ok , nie będę się kłócić ,  na więcej razy nie zasypiam przy Tobie na kanapie . Nie chcę być  zgnieciona . -powiedziałam masując się . Chłopacy wybuchli śmiechem .
- Dobra to  idę się umyć  i ubrać .  Zayn  niezły pomysł z ta pobudką - puściłam im oczko i wyszłam  na górę .
 Na schodach spotkałam Ingę i wszystko jej opowiedziałam ,  ona zaczęła się śmiać
 - A nie mówiłam Ci ,że oni są nie bezpieczni . HA Ha HA HA  - powiedziała i zeszła na śniadanie  . Poszłam do swojego pokoju , wzięłam czysta bieliznę , ubrania i kosmetyczkę i poszłam się myć .  Rozebrałam się  i weszłam pod  prysznic , pech chciał , że coś się zjebało i leciała  tylko zimna woda .
- ja pierdole - powiedziałam  , owinełam się w ręcznik i  postanowiłam zejść na dół i po prosić o pomoc z tą wodą .
- okej , raz kozie śmierć , walić , że jestem pół naga , schodze -  powmyślałam  i wyszłam z  łazienki .

[ z perspektywy Lou]

Siedziałem w kuchni zajadałem się kanapkami , gdy nagle do kuchni weszła Ola w samym ręczniku . Chłopacy też ją zauważyli i zrobiliśmy wspólne ' uuuu '
- Żadne 'uuu' Tylko niech mi ktoś pomoże- powiedziała
- A w czym ? - spytałem  i się cwaniacko uśmiechnąłem
-  Z prysznica leci zimna woda , jak ja mam się umyć , he ? - powiedziała
-  Pomogę Ci - zaoferował się NIaller . Trochę byłem wkurzony . Wiem , że znam Ole 1 dzień , ale  jestem o nią zazdrosny , ona jest bardzo piękna , modra i słodka . Nie wiem co się ze mną dzieję ,  chyba to miłość , ale jczy to można tak  nazwać.?!
- HAlooo , ziemia do Lou - przerwał Zayn machając mi ręką przed oczami .
- taa. - odpowiedziałem i ugryzłem kanapkę .
- Ojoj .  ktoś chyba tu jest zazdrosny ? - przedrzeźniał mnie Harry
- O Ole .. ja ?! , ciekawe - skłamałem  i  poszedłem do swojego pokoju . Przechodzą o bok łazienki usłyszałem lejącą sie wode  i jej śpiew .  Ona tak ślicznie śpiewa.
****
 Jest po południe , nie mam  co robić , chłopcy jak zwykle siedzą na dupie , a Inga gdzieś łazi . Zeszłam na dół ,  zauważyłam , że Iga i Zayn o czymś rozmawiają , obok siedzieli Liam i Niall i grali na xboxie . Harry krzątał się po kuchni , a Louisa nigdzie nie było .   Powiedziałam wszystkim : Hej . Na co oni nie odrywając się od swoich zajęć powiedzieli zbiorowe 'cześć' . Nagle ktoś  zaszedł mnie od tyłu objął i szepnął do ucha : 'cześć piękna '  wiedziałm , że to był Lou ale i tak się wystraszyłam . Chwyciłam go za rękę i przeżuciłąm przez siebie , on tylko walnął plecami o podłogę i  zaczął zwijać się z bólu.
- O matko , coś ty zrobiła mojej marchewce - powiedział Harry który wyłonił się z kuchni .
- łał . - skomentował Niall .
Ja nic nie odpowiedziałam tylko  pobiegłam na górę i zamknęłam się w pokoju . Zaczęłam szlochać . Oparłam się o ściane i zjechałam an dół . Nagle usłyszałam pukanie do drzwi . Był to Liam i Inga.
- Otwórz Ola - prosiła przyjaciółka.
- Nie - powiedziałam krótko i taktownie .
- Prosimy - odezwał się Liam
- Nie ma mowy , idźcie stąd - powiedziałam , oni nic nie odpowiedzieli , tylko odeszli . Dalej płakałam . Oni pewnie zastanawiali się dlaczego , przecież  nic mi sie nie stało tylko Lousiowi , ale  stało mi sie bardzo wiele ,  wszystko mi się przypomniało , znów  miałam przed oczami obraz  Maksa ( mojego byłego) i tego gwałciciela .  Chwyciłam gitarę i zaczęłam grać . Wyciągnełam  zeszyt z nutami i piosenkami  napisanymi prze ze mnie i postanowiłam chwile pograć .  Nic tak jak taniec i  muzyka nie potrafiło mnie odstresować . Niestety tutaj nie miałam mojej sali , na której mogłabym tańczyć , więc została mi gra na gitarze .  Zaczęłam grać pierwsze dźwięki . Przymknęłam oczy i zaczęłam śpiewać .
[ z perspektywy Lou ]
 Gadaliśmy jeszcze chwile z chłopcami w salonie o tym co się wydarzyło . Nagle przypomniałem sobie rozmowę w samochodzie . Postanowiłem zapytać Ige czy to o to chodzi .
- Iga - zacząłem nieśmiało ,nie wiedziałem jak to ująć , ale waliłem prosto z mostu - czy to chodzi o to co się wydarzyło w Polsce.? - zapytałem. Wszyscy patrzyli raz na nią raz na mnie .
- Tak , ale nie mogę wam nic więcej powiedzieć  , jeśli Ola będzie gotowa to wam powie - powiedział i zamilkłą . Wszyscy się uciszyliśmy . Usłyszeliśmy dźwięki gitary .
- Czy to ona ?- zapytał Niall
- Tak - odpowiedziała Inga  i zaczęliśmy słuchać . Miała piękny głos ,świetnie grała . Nigdy nie słyszałem tej piosenki , może to jej własna ?! Ona śpiewała ją tak prawdziwie . Ta piosenka chyba opowiadała jej historie . Zamknąłem oczy i  wsłuchałem sie jeszcze bardziej .
- może z tekstu tej piosenki dowiem się  czegoś więcej o niej  pomyślałem
_________________________________________________________________________
Z góry sory za  wszystkie błędy . Jeśli czytacie tego bloga to  daawajcie  komentarze pod rozdziałami  , proszę ♥  Jeśli dziś pojawi się chociarz jeden komentarz to napiszę następny rozdział ;)  Podoba wam sie ten rozdział ?  Piszcie szczerze .
  Jeszcze jedno dziś jest Dzień  Wszystkich Directionerek <3  n Tutaj coś więcej an ten temat
http://t.co/3ckoZRoe



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz